Tulevat tapahtumat

Esitelmä- ja keskustelutilaisuudet

SFY:n vuosikokous, 17.2.2021 klo 17.15 – 20.00.  Tieteiden talolta lähetettävä Zoom-tapahtuma. (Liittymistiedot tulevat tälle sivulle myöhemmin.)

SFY:n esitelmätilaisuus, 31.3.2021. Tampereen yliopistolta lähetettävä hybriditilaisuus. (Tarkemmat tiedot tulevat tälle sivulle myöhemmin.)

SFY:n keskustelutilaisuus, huhtikuu 2021. Zoom-tapahtuma. (Tarkemmat tiedot tulevat tälle sivulle myöhemmin.)

Vuosikollokvio 2021

[HUOM! Suomen filosofisen yhdistyksen hallitus päätti koronapandemian vuoksi kokouksessaan  (25.11.) siirtää vuosikollokviota tapahtuvaksi kesällä 2021. Tapahtuman uusi ajankohta on 12.-13.8.2021. Seuraa tiedotusta alla olevan linkin sivulla ja jäsenkirjeessä saadaksesi viimeisintä tietoa tapahtumasta.]

SFY:n vuoden 2021 vuosikollokvio “Valistuksen perinnöt” järjestetään Turun yliopistossa. Kirjoituskutsu löytyy oheiselta verkkosivulta.

Konferenssit ja seminaarit

Tieteen päivien “Päivän paini” aiheenaan Valistuksen perintö 17. 1. 2021 klo 14-15. Keskustelijoina: Timo Kaitaro, Martina Reuter ja Olli-Pekka Moisio. “Mattotuomarina” Ilkka Niiniluoto. Ohjelma osoitteessa: https://www.tieteenpaivat.fi/fi/ohjelma-2021/sunnuntai-17-1/valistuksen-perinto

Mind and Matter 2021-konferenssi, Helsingin Yliopisto, 16.-18.9.2021

150-vuotisjuhlavuosi

Suomen Filosofinen Yhdistys täyttää 150 vuotta vuonna 2023. Juhlavuoden etenemistä ja ohjelmaa voit seurata juhlavuosisivulla.

Tulevat tapahtumat

Esitelmä- ja keskustelutilaisuudet