CfP: FiPhi 2020

Call for Papers

[Call for Papers is now closed.]

Suomen filosofinen yhdistys järjestää vuosittaisen kollokvionsa Helsingissä 9.–10.1.2020. Tällä kertaa kollokviolla ei ole varsinaista teemaa, vaan yhdistys toivottaa tervetulleeksi esitelmäehdotuksia kaikilta filosofian osa-alueilta. Tarkoituksenamme on yksinkertaisesti koota yhteen Suomessa ja miksei muuallakin toimivat filosofian tutkijat esittelemään parasta ja ajankohtaisinta tutkimustaan. Otamme nyt vastaan suomen- ja ruotsinkielisten esitelmien lisäksi myös englanninkielisiä esitelmiä. Kutakin esitelmää varten on varattu 25 minuuttia, jonka jälkeen on 15 minuuttia keskustelua.

Filosofiska föreningen i Finland ordnar sitt årliga kollokvium i Helsingfors 9.–10.1.2020. Denna gång har kollokviet inget särskilt tema. I stället bjuder vi in förslag till föredrag inom alla filosofins delområden. Vårt syfte är helt enkelt att samla inhemska och utländska forskare för att presentera sina främsta och senaste forskningsbidrag inom filosofin. Vi välkomnar bidrag på finska, svenska och engelska. Föredragens längd är 25 minuter och därtill reserveras 15 minuter för diskussion.

The annual Philosophical Society of Finland Colloquium is held in Helsinki on January 9.–10.2020. The colloquium does not have a specific theme and we invite papers from all areas of philosophy. Presentations should be 25 minutes in length, followed by 15 minutes of discussion. Presentations can be given in Finnish, Swedish or English.

Ohjeet / Instruktion / Submission Guidelines

Otamme vastaan 500-800 sanan abstrakteja EasyChair-järjestelmän kautta 30.6. 2019 saakka: https://easychair.org/conferences/?conf=fiphi2020. Abstraktit arvioidaan sokkona, joten abstrakteissa ei tule olla kirjoittajan nimeä tai suoria itseviittauksia.

Abstrakt om 500-800 ord tas emot via EasyChair–systemet senast den 30.6. 2019: https://easychair.org/conferences/?conf=fiphi2020. Abstrakten referentgranskas anonymt och får därför inte innehålla skribentens namn eller direkta referenser till egna arbeten.

We invite abstracts of 500-800 words by June 30 2019. Abstracts are to be prepared for double-blind review and are to be submitted through EasyChair: https://easychair.org/conferences/?conf=fiphi2020.

Kutsutut pääpuhujat / Inbjudna huvudtalare / Invited Speakers

• Martin Kusch (Wien)
  • Johanna Oksala (Pratt Institute)

Toimikunnat / Kommitéer / Committees